Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Των γραμμάτων παιχνιδίσματα

Βγήκα για καφέ με την Αλεξία
πήρα έναν διπλό
αυτή δεν έχει παραγγείλει κάτι
σκέφτηκα ότι δεν έχει νομίσματα στο πορτοφόλι
τη ρώτησα αν θέλει να την κεράσω
μα δεν απάντησε και υπέθεσα ότι προσβλήθηκε
ένιωσα να κοκκινίζουν τα μάγουλα μου
να ιδρώνουν οι παλάμες μου
ντράπηκα
άρχισα να μιλάω για άσχετα θέματα
έτσι για να ξεφύγω
από την αμηχανία
μίκραιναν τα πνευμόνια μου
τα μάτια μου σκούρυναν
μα το στόμα μου γεμάτο σάλια
τίποτα κανένα κεφάλι κανένα σώμα
μία μεγάλη τρύπα
 μιλάω
ακατάπαυστα
μιλούσα
φεύγανε ασχεδίαστα από μέσα μου
όλα τα γράμματα της ΑΒητου
 πέφτανε πάνω της
μα ούτε που τα τίναζε
τα πνευμόνια μου δυο κάρβουνα
μουτζουρώνουν την ΑΒ
που βγαίνει.
έτσι μαύρισα το λευκό κελί
έκλαψα
έκλαψα πολύ τότε
γιατί η Αλεξία δεν είπε λέξη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου